divendres, 7 de febrer del 2014

42 - Sant Vicenç de Principi

Serra de Banyadors

Accés unicament a peu. Jo ho vaig fer per un recorregut llarg. Deixant el cotxe a Sadernes, segueixes el camí fins a Sant Aniol, s'arriba en una bifurcació on has de seguir el GR-11 i anar pujant i pujant fins al coll Roig. A partir d'aqui s'ha de seguir el GR però parant atenció al trencant que ens durà a l'esglesia (o el què en queda). Hi ha unes pintades a dues roques del terra (una d'anada i l'altra de tornada) on posa SVdP i allí es on em de trencar a l'esquerra si aneu per on jo. Per accedir també hi ha poques marques però jo ho vaig saber trobar a la primera ( i normalment no tinc tanta sort).  Quan hi vaig anar vaig "descobrir" que a pocs metres del GR i del trencant hi el final d'una pista que han fet per als caçadors. A aquesta pista s'hi deu arribar desdel coll de Bassegoda. Per arribar-hi en 4x4 deus haver de fer una bona estona de sotracs. Tampoc sé si aquesta pista es oberta o tancada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada