divendres, 7 de febrer del 2014

75 - Mare de Déu del Fau

Serra del Bac Grillera

La manera més fácil d'arribar al Fau deu ser desde Maçanet de Cabrenys, aproximant-se per alguna pista i arribant-hi bastant a prop amb cotxe per fer la ultima pujada per sender. Jo hi vaig arribar desde Albanyà. Es un bon tros, però vaig tindre tot el dia per a mi, em va fer un dia preciós i com que ho faig fer el 5 de gener va ser el meu regal de Reis (la cavalcada la recordo amb un cert doloret de cames).
De fet arribar-hi no es gaire complicat, sempre s'ha de seguir les marques del GR-11 sortint d'Albanyà i quan arribes al coll de la Trilla, arribes a la masada de la Trilla i al acabar les cases hi ha unes lloses que són el camí d'inici per arribar sense problemes a la collada del Fau i d'alli ben indicat a l'esglesia amb un mirador fantàstic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada