divendres, 7 de febrer del 2014

65 - Sant Joan de Bossols

Serra de Corsavell

Accés unicament a peu. Us podeu aproximar en cotxe desde Albanyà per la pista asfaltada que us porta cap al Bassegoda i trobareu un trencant a la dreta, una pista estreta i de terra, (està indicat). Jo deixaria el cotxe en algún lloc on podeu aparcar i feu aquesta pista caminant. Jo m'hi vaig posar i només hi vaig trobar un espai per aparcar (i per donar la volta vaig suar !!). Ja en aquesta pista estreta trobareu un indicador que sender amunt us marcarà  uns metres (no recordo quants, que us farà pensar que és allí mateix). Doncs us adverteixo que puja dret i hi ha una bona estona (s'ha de dir també que anava amb familia) però vam trigar molt, era a l'estiu i vam pujar sense aigua (i la teniem al cotxe!!) perque vaig pensar que pels metres que marcava no feia falta agafar res. (si ho sé també ens enduem els entrepans perque hi ha unes vistes precioses).
Resumint, que no us agafi desprevinguts perquè l'accés es de pujada continuada i diria que 40' no us els treu ningú.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada