divendres, 7 de febrer del 2014

54 - Santa Maria de Bellpuig de Tortellà

Tortellà
 
La gent de Tortellà potser es coneixen molt bé el seu contorn i per això d'indicacions no n'hi ha cap. Jo hi vaig anar guiant-me del mapa Alpina i tampoc no vaig preguntar a ningú del poble però com que  hi vaig anar a l'estiu vaig tindre la sort de trobar una dona passejant els gossos i em va donar un parell d'indicacions i ho vaig acabar trobant, el que queda de la masia i l'esglesia adjunta de Bellpuig.
Jo vaig deiaxar el cotxer a l'aparcament del Pont de LLierca, entre Montagut i Sadernes, i després de creuar el pont vaig seguir a la dreta seguint el GR1 i després sempre per pistes i guiant-me amb el mapa vaig arribar a unes cruilles de pistes on vaig trobar a la dona que em va dir que era cap a l'esquerra, com si anés enrera. Si us hi voleu arribar us caldrà una mica d'intuició.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada